Интернет – това е огромна рекламна площадка. Външната SEO оптимизация е доставяне на връзки към Вашия сайт и повишаване на трафика от посетители. Интернет рекламите също са трафик, но не какъв да е, а таргетиран (насочен към избрана целева аудитория). Интернет рекламите са непрекъсната борба с конкуренцията и неразривна част от Интернет маркетинга.
Интернет маркетинга е наука за популяризация на марката в Интернет според която комуникационните канали за реклами могат да бъдат: другите сайтове, блогове, форуми, линк каталози и портали, артикъл директории, сайтове за обяви, имейл маркетинг, RSS, социални медии, банери, Vip линкове, локално SEO, видео и вирусен маркетинг.
Link building
Метода за достигане на повечето от гореизброените елементи се нарича Link building – изграждане на връзки от релевантни сайтове.
Колкото повече линкове от други сайтове сочат към Вашия, толкова повече хора ще го видят. Колкото по-голям ранг имат тези сайтове, толкова по–напред в Google ще се класира и Вашият сайт. За популяризация следва да се изберат подходящи и търсени ключови думи на който ще излиза сайта Ви.
В крайна сметка трябва да се използват всички възможни канали за интернет реклами, но най-лесно се постигат, чрез предоставяне на полезно съдържание, което потребителите да споделят и разпространяват сами.
Именно за това изграждането на връзки и реклами не трябва да е механично, а да бъде оптимизация за хора и търсачки.
Вижте повече за това в SEO копирайтинг
понеделник, ноември 07, 2011
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Браво за информацията,желая ти успех в сео-то:)))
ОтговорИзтриванеТози коментар бе премахнат от автора.
ОтговорИзтриванеMersi
ОтговорИзтриване